Hoppsan jag glömde rubriken

Klockan är 17.00 och jag har just sovit i tre timmar. TRE TIMMAR! På eftermiddagen! Men vaknar jag 04.00 efter 4 timmars sömn så är det kanske befogat. Men tre timmar..

För några veckor sedan gick symaskinen varm. Hade inhandlat fredagsgodis vilket bestod av en halvmeter stretchig ekobomull. Det här sydde jag av det.

 

 

 

Byxorna är  i miniformat. Får se om det ens passar på någon baby. Klänningen dock lite större så borde inte vara några problem.

Dreggellapparna sydde jag av vävt bomullstyg och lade grå college på baksidan.

Huuh! Den här känslan när man sovit länge på dagen. Jag gillar den inte.

Hejdå.

Kommentera

