Missnöjdhetens träsk

Jag avskyr att vara där. Oftast är det inte mer än några timmar fast ibland en hel dag. Jag skäms för att jag kan vara så missnöjd men å andra sidan vore det falskt att låtsas som att jag alltid är glad och nöjd och ser saker och ting från den ljusa sidan. Usch! Den fula sidan av att vara människa. När det finns så mycket att vara tacksam över.

One thought on “Missnöjdhetens träsk

  1. Men visst så är det.
    Alla har vi sådana dagar ibland.
    Och tack för att du påminner mig om mina gravida fasoner. ;)
    Du är så vacker, glömde att säga det i söndags.
    Och när vi var på lunch! Vilken kvinna liksom!” ♥
    Alltid.

    kram på dig!

    Gilla

Kommentera

