Ett baby nest

Förra veckans fredag sydde jag ett baby nest. Följde instruktionerna på den här sidan, dinmorsadesign.se. Utförligt beskrivet och tydliga bilder. Dock pendlade mina känslor kraftigt under processen. Ja det var ju inte beskrivningens fel. Först var det fantastiskt för jag bara inte kunde sluta njuta över hur mycket jag tyckte om tyget och hur roooligt det är att sy, entusiasmen svalnade mot slutet när jag fick sprätta en del för att jag gjort fel. Då hade jag lust att slänga ut hela alltihop genom fönstret, från övervåningen, för att det skulle göra så ont som möjligt (ehrrm, för ett baby nest Elin..?). Ja. Men det blev bra ändå – till slut. Och jag är nöjd.

FullSizeRender (4)

Jo jag blev väldigt inspirerad av tyget som dinmorsadesign.se använde :)

Hejdå!

Kommentera

