Alltså smink

Om jag hade oändligt med pengar hade jag satt tusentals kronor på smink, och just när jag skrev det insåg jag att jag pratar i kronor…?! Rikssvensken lever i mig! Jag tycker smink är så vansinnigt roligt o intressant. Jag sitter ofta o tittar på smink-tutorials på youtube. Jag fascineras i konstnärligheten hos folk som kan se skuggor, ljus, färger, varma o kalla toner o.s.v.

Jag har inte oändligt med pengar därför sätter jag inte så mycket pengar på det eftersom jag dessutom kan gå veckor utan att använda något men ibland, ibland så skulle jag så gärna gå loss på Kicks o Sephora.

En tjej som är så otrolig duktig har kanalen Aly Art på youtube. Hon ser på ett foto av en känd person o sminkar sig själv så hon liknar personen. Det blir fantastiska resultat. Som i den här!

Kommentera

