Sen när jag är o-gravid…

då ska jag springa ett halvmarathon, börja träna crossfit och typ bli starkast i världen. Sånt drömmer jag om nu. Det är roligt att vara gravid men ack vad jag längtar efter att träna. Vadå gravid-o-kan-inte-böja-mig-utan-att-flåsa? Hejhej. De här tankarna passar inte alls ihop med min person för er som inte känner mig. Sen när jag kan göra allt det där kommer det vara ehum… lite annat ljud i skällan. Men tills dess kan jag ju drömma.

Vet ni vad jag gör på kvällarna när jag inte kan sova? Jag sitter o tittar på crossfit-videor på youtube. Jepp. Smyg-beundrar sådana där häftiga människor som håller på med det. Sånt gör jag.

Hejdå!

Kommentera

